[linux] Antivir

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Únor 18 15:26:14 CET 2004

On Wed, Feb 18, 2004 at 02:20:25PM +0100, borcany na eclick.sk wrote:
> 1.ak niekto posiela word .doc a antiv ho vie viliecit, tak preco ho neposlat
> dalej??
Iba z udajov, ze v tom dokumente bol makrovirus, antivirus nevie urcit, ci
odvireny dokument odoslal v plnom vedomi uzivatel alebo je vyprodukovany
samotnym virom.

> 2.Ak je posielany jeden nakazeny subor a 3 obrazky jpg, tak preco by tie
> obrazky nemohli prist prijimatelovi??
Su aj take cervy (meno ma nenapadne ale maskoval sa ako update od akoze
microsoftu), ktore posielaju HTML, 2 obrazky a kopiu seba.

Ako som uz povedal, zavisi to od konkretneho viru. Ked pouzivas globalnu
politiku zahadzovania, zvysuju sa falosne negativa, a ked globalne povolujes,
falosne pozitiva.

Podla mna je prva uvedena chyba zriedkavejsia a falosne pozitiva maju horsi
efekt, takze treba skor zakazovat. Ked to sefstvo neuzna, tak sprav analyzu
oboch situacii z financneho hladiska, vycisli, kolko stoji odstranovanie
falosnych pozitivov a s nimi spojenymi pretazeniami a porovnaj to so ziskom s
nejakeho docu ktory je akoze dolezity. To by malo zobrat.

> BORCO
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
  funny thats the third time since ive been on IRC today that i seen the word
                 "slave" and "microsoft" in the same sentence