[linux] Antivir

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Středa Únor 18 18:34:13 CET 2004

On Wed, Feb 18, 2004 at 06:25:58PM +0100, Marian Cavojsky wrote:

> Mozno som sa teraz stratil v protokole, ale nemusim nahodou e-mail
> najprv prijat, aby som mal moznost zistit, ze je v nom virus. Zda sa mi
> to tak logicke.

Asi si neprecital vsetky maily, ktore na tuto temu prisli.
Protokol to posiela asi takto:

HELO ...
MAIL FROM: ...
RCPT TO: ...
DATA
ide konkretny mail...
.

Presne teraz ma SMTPd prijimatel odpovedat, ze mail prijal cely.
Ale moze tak isto odpovedat hlaskou 5XX ze mail zamietol a odosielajuci
SMTPd ho uz viac nema posielat.

PS: Komunikacny protokol som znacne zjednodusil a odmietnut
ho moze po kazdom jednom prikaze.

		SAL