[linux] Antivir

Středa Únor 18 18:40:14 CET 2004

18. februára 2004 o 18:33, Ing. Jan ONDREJ píše:

> Protokol to posiela asi takto:
>
> HELO ...

nepovinne

> MAIL FROM: ...
> RCPT TO: ...

obalka

> DATA
> ide konkretny mail...
> .

telo

> Presne teraz ma SMTPd prijimatel odpovedat, ze mail prijal cely.
> Ale moze tak isto odpovedat hlaskou 5XX ze mail zamietol a odosielajuci
> SMTPd ho uz viac nema posielat.

odmietnut moze uz po skontrolovani adries na obalke. neviem ci to je len
feature postfixu a prieci sa to rfc-cku, v kazdom pripade je to pri
virusovej epidemii so sfalsovanymi adresami skvela moznost ako si
neznicit vsetok procesorovy cas spracovavanim nezmyselnych mailov.

> PS: Komunikacny protokol som znacne zjednodusil a odmietnut
> ho moze po kazdom jednom prikaze.

nie, pokial viem tak najskor po obalke. ak sa teda bavime samotnom
spracovavani mailu, nie odmietnuti spojenia z istych adries..

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://c0re.phuture.sk