[linux] Problem s Mandrake Linux

Tlachy tlachy na centrum.sk
Středa Únor 18 21:50:12 CET 2004

Ahoj,
Dnes som nainstaloval Mandrake Linux 9.1, skusam to prvy krat, mozno som
niekde spravil chybu ja neviem :), Vsetok HW mi nasiel, no mam problem s
USB adapterom Sparklan, ktory nemoze detekovat ( pomocou neho mam
pripojenu MW antenu, cize tak idem na net, pod WinXP nie je ziadny
problem )  .. Pokial ho mam zapojeny na USB, pri nabiehani Linuxu mi
ostane stat na detection new hardware a nepohne sa dalej, jedine tvrdy
reset ( CTRL+ALT+DEL nejde :-( ), no ak ten adapter nezapojim, Linux mi
nabehne ... Skusal som ho potom pripojit, ked mi nabehlo KDE, cely PC
zamrzol, nic neslo ani klavesnica ani mys a blikali mi LED na klavesnici
... Neviete mi niekto poradit co s tym ??

	Dik

	Jozo

PS: Moja zostava, Abit ST6 Tulen 1000 na 1333 MHz, 384 MB RAM, ASUS GeForce
2 GTS, DVD Rom Toshiba, CDRW Plextor, SB Live ...