[linux] Antivir

Andrej Hosna adino na uid0.sk
Středa Únor 18 22:57:14 CET 2004

> Priznam sa bez mucenia, ze nepoznam (nemam prestudovane) prislusne RFC
> (myslim, ze 821), ale tento vynatok hore by mohol byt z neho.
Velmi spravne, je to  z RFC 821

To je prilis skoro, az na zaklade DATA moze stmp receiver analyzovat ci
je tam virus

> Hore je napisane, ze podla prislusneho RFC, je mozne uz po DATA dat len
> docasnu chybu chybneho transportu, alebo sa mylim. (Myslim, ze si na
> dobru noc precitam 821 a 2821. Este nieco by ma malo zaujimat? No tuto
> noc to asi nestihnem, ale doucim sa to. Slubujem.)
Nepozeral som to nejak detailne, ale podla hned prveho odstavca kde sa
vyskytuje DATA je tam
ze DATA should fail _ONLY_ ak je preruseny transfer, alebo nie su
resources, korektne sprvanie sendera nasledovne by malo byt pokus o
opatovne odoslanie.

A.