[linux] Antivir

Peter Mikeska mikeska na alcatel.sk
Čtvrtek Únor 19 11:20:15 CET 2004

Dobry den,

MUf> takze ak ma niekto tu smolu ze je v mailboxoch vela ludi, budu mu maily
MUf> chodit tak ci tak, akurat budu vyliecene... fuj

MUf> vies o virusoch ktore by sa nabalovali k realnym datam?
MUf> myslim si ze taketo riesenie nema zmysel - ak chce niekto poslat virus,
MUf> nech ho spakuje a zahesluje, inac nech si odviri masinu...

Nazdo, par mojih postrehov

99.9 % mailov ma v sebe virus, ktory nema ziaden obsah. zavirene
prilohy kt posle uzivatel ze to s dacim zbali som uz davno nevidel

 qmail scanner pouzivam asi takto
 - blokovane pripony .pif. lnk. .scr, .bat .cmd vbs ...
 - nastaveny local domains array
 to je to spravanie systemu ze ked pride zavireny mail z mojich domen,
 lokalnych upozorni admina a sendera, ak pride odinakadial tak
 upozorni len mna, pretoze vzdy je to zavireny mail s falosnymi udajmi
 kto to poslal atd.
 - Kaspersky je nastaveny tak ze ak je subor "suspicious tak ho pusti
 pretoze ak nema tie blbe pripony tak som si isty ze to nie je virus.
 ak je "infected" tak je to jasne

 a virus neprelezie ;))
je to ochrana cez viac vrtiev, zachyti antivir, zachyti scanner, az co
prejde tak posle

vyhnes sa doublebounce, ak zacne posielat majly tvoj user tak o tom
hned vies a aj on

cee ya
Miki

--

+-------V-------+ |   Peter Mikeska      |    mikeska na alcatel.sk     |
| A L C A T E L | |  System Engineer     |  phone:   +421 44 5206316 |