[linux] Antivir

Čtvrtek Únor 19 11:22:13 CET 2004

On 18.02 18:39, Tibor Pittich wrote:
> odmietnut moze uz po skontrolovani adries na obalke. neviem ci to je len
> feature postfixu a prieci sa to rfc-cku, v kazdom pripade je to pri
> virusovej epidemii so sfalsovanymi adresami skvela moznost ako si
> neznicit vsetok procesorovy cas spracovavanim nezmyselnych mailov.

je to standardne spravanie inteligentnych mailerov ktore neodporuje
RFCckam...

Testy na platnost domeny odosielatela a prijemcu vie pokial viem drviva
vacsina smtp demonov.

Test na platnost adresy prijemcu (ak je lokalne alebo k nej mame pristup
napr. cez LDAP) vie takisto vela smtp demonov, AFAIK sendmail, postfix aj
courier. Tusim dokonca aj ku qmailu existuju smtp demony ktore dokazu mail
odmietnut na zaklade neexistujuceho prijemcu.

V kazdom priade, tu sa riesilo odmietnutie na zaklade contentu spravy, co
RFC821 nedovoluje, RFC2821 ano.

"Where do you want to go to die?" [Microsoft]