OT: Re[2]: [linux] RE: [Alert] backup linka

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Pátek Únor 20 00:20:14 CET 2004

LK> Dna Thu, 19 Feb 2004 18:53:13 +0100

Ech, jednak ten clovek zjavne dostal ten mejl na adresu
alert na alert.sk, takze nevedel ze to ma nieco s Linuxom
a druhak aspon mame nazorny priklad preco sa nema crosspostovat :)

LK> Sorry, som OT, ale davno ma nieco tak nepobavilo.

Sorry ze som OT ale po dvoch mejloch som uz musel zareagovat :)

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm