[linux] VYRIESENE: Internet Connection Failover

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Únor 20 01:04:14 CET 2004

Ahojte,

 bolo mi poradene viacero veci. Jednak pouzitie routovacich protokolov,
 ktore na to su (OSPF, RIP). To vsak v mojom pripade neprichadza do
 uvahy. Potom tento patch (poradil Wilder):

 http://www.ssi.bg/~ja/ (a tam hladat dead gateway detection)

 To ma tu vyhodu, ze to robi za normalneho stavu aj loadbalancing (co ja
 ale nepotrebujem, resp. vyriesim to na urovni squidu).

 Nakoniec sa vsak nasiel uplne jednoduchy skriptik, co robi presne to,
 co potrebujem (vdaka Stanovi Zarisovi):

 http://www.wlug.org.nz/FailoverInternetConnection

 Dakujem vsetkym za pomoc a ospravedlnujem sa za crosspost, kvoli
 ktoremu Brano odpovedal (aj) do nespravnej konfery, vacsinou crossposty
 robim cez Bcc: alebo separatny mail, ale teraz ma to nejak nenapadlo.

--
Juraj Bednar
http://www.jurajbednar.com/