[linux] Antivir

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Únor 20 12:03:15 CET 2004

> Remotne to zatial nemas ako urobit. Pokusy uz existuju (SPF - sender
> permitter from, RMX - reverse MX) ale jednak sa ziaden z nich neuchytil,
> jednak oba menovane povazujem za zle nadesignovane.

Akosi tu zabudas na jednu vec. Virus dane adresy nevymysla zbrucha,
ale ma databazu ludi, ktorych pozna ten, kto virus rozosiela.
Je ista pravdepodobnost, ze niektory z nich sa navzajom poznaju.
Testovanie na reverzny MX vobec nepomoze, pretoze odosielatel
je realna osoba (aj ked podvrhnuta). Nejake povolenie odosielatela
by mohlo, ale nemyslim, ze je to realne implementovatelna vec.

		SAL