[linux] 3Com 3C905B-Combo Fast Ethernet Adapter (Generic)

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Únor 20 17:43:14 CET 2004

On Fri, Feb 20, 2004 at 11:42:50AM +0100, Jaroslav Matej wrote:
> 3Com 3C905B-Combo Fast Ethernet Adapter (Generic):
>
> Mate prosim Vas niekto tuto sietovu kartu a funguje Vam na linuxe ?
> Vsade pisu, ze funguje, Redhat vravi, ze funguje, Mandrake, ze im niekto
> napisal, ze funguje... Pri instalacii ju system rozpoznal a vybral modul
> '3c59x' a ... nic - mrcha jedna. Vo WinXP samozrejme ide. Ovladace na
> 'www 3Com' su 2 roky stare pre jadro 2.2.x. Mam MDK 9.2.

Nieco som pocul o tom, ze ked mas spustene kudzu na Fedore,
tak ta karta neide (resp. mne tusim isla 4b/s :-).

Skus:
  chkconfig kudzu off
  poweroff
  # vypnut a zapnut pocitac

Ak mas Fedoru alebo RedHat, tak to mozno pomoze.

		SAL