[linux] MDK 9.2 aj ako sukromnik?

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Únor 22 14:50:35 CET 2004

Ahoj,

> mozno zasa blba otazka, ale planujem sa pracovne osamostatnit teda
> vykonavat certifikovanu cinnost nieco ako zivnost a budem k tomu trochu
> potrebovat aj pocitac. Mozem pouzivat ten MDK co mam doma sucasne aj vo
> svojej ambulancii, bez toho, aby som mal problemy so SW policiou?

samozrejme, uplne na cokolvek. Treba si precitat licenciu, ale v
podstate sposob pouzitia nie je nijak obmedzovany, obmedzovane je len
sirenie za nejakych okolnosti a odvodene prace (modifikacie).

Na adrese http://www.gnu.sk/ sa nachadza preklad licencie GNU GPL, pod
ktorou je vacsina programov z tejto distribucie (a tie ostatne su
vacsinou este menej restriktivne).

 Juraj.