[linux] Antivir

Marek Podmaka marki na host.sk
Neděle Únor 22 18:09:15 CET 2004

On Wed, 18 Feb 2004, Peter Surda wrote:

> Ano, ale nie je to celkom tak. Su 2 moznosti zamietavej odpovede. Ta prva je
> horsia, a sice ze priamo SMTPd, ktory virus zisti, vygeneruje bounce a odosle
> ho (DSN styl). Toto je samozrejme totalny nezmysel a tychto administratorov
> treba strielat.
>
> Druha je poslat zamietavy kod relay-u priamo pocas SMTP-sessny. Potom pripadny
> bounce generuje ten relay. Ked je ten relay taky dementny, ze nielen relayuje
> viry ale aj na ich zaklade generuje bouncy, tak tych administratorov treba
> strielat tiez. Za toto vsak administrator cieloveho mailservra nemoze.

No ja pouzivam tu druhu moznost, cize odmietam mail cez body-checks a
header-checks v postfixe. Ale stava sa mi jedna haluz a neviem preco. Ked
pride takyto mail zvonku (cize asi od ineho MTA) tak postfix ho odmietne a
MTA da pokoj. Ked ale takyto mail pride priamo z outlooku (napr. od
klienta, ktory ma nas server nastaveny ako smtp a nahodou posle namiesto
.doc len .doc.lnk), tak postfix to tiez odmietne, ale outlook to nepochopi
a opakovane sa dany mail snazi poslat...

--
   bYE, Marki <marki na nexin.sk>