[linux] Zobrazenie slovenskych znakov vo filesystem-e

Miroslav Šteflík steflik na zoznam.sk
Neděle Únor 22 18:12:16 CET 2004

Tak toto nepomohlo ale iocharset=utf8 je už vporiadku.
Este otazocka, ked pustim mp3 v xmms, tak ID3 tag-y su tiez v inom
kodovaní, je možné aj toto nejako prekonvertovať?

Dňa Ne, 2004-02-22 at 13:50, Marek Kilimajer napísal: