[linux] Antivir

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Neděle Únor 22 18:14:28 CET 2004

On Sun, Feb 22, 2004 at 06:08:30PM +0100, Marek Podmaka wrote:

> No ja pouzivam tu druhu moznost, cize odmietam mail cez body-checks a
> header-checks v postfixe. Ale stava sa mi jedna haluz a neviem preco. Ked
> pride takyto mail zvonku (cize asi od ineho MTA) tak postfix ho odmietne a
> MTA da pokoj. Ked ale takyto mail pride priamo z outlooku (napr. od
> klienta, ktory ma nas server nastaveny ako smtp a nahodou posle namiesto
> .doc len .doc.lnk), tak postfix to tiez odmietne, ale outlook to nepochopi
> a opakovane sa dany mail snazi poslat...

Predpokladam, ze Otlak si to ulozi do fronty a nevyhodi to odtial
dovtedy, kym sa mu to nepodari odoslat.

Ale ty mas tusim iny problem. Outlook virusy nesiri, virus sa siri
sam a ma vascsinou vlastny kod pre smtp klienta. Aj keby pochopil,
ze dany mail bol odmietnuty, aj tak sa snazi poslat dalsi virus.
Nepredpokladam, ze taketo maily dava do nejakej frnty a neskor
ju vyprazdnuje.

		SAL