[linux] Modem

milerovciST milerovci na stonline.sk
Pondělí Únor 23 00:51:12 CET 2004

Este raz dakujem Luborovi za info aj za ovladac k modemu. Ten Tvoj mi
nesiel moj modem sa nanachadza v zozname. Skusil som aj iny ovladac v
subore s nazvom ltmodem-8.26a9, ten sice pozna moje zariadenie, ale
nespolupracuje s mojim kernelom 4.2.22 mdk9.2, max vie 4.2.20 mdk9.1.
Mozete mi prosim niekto poradit este nejaky iny ovladac? Alebo aspon linky
kde by som ich stiahol?
	Inak skacem meter dvadsat od radosti lebo tento mdk pozna moj canon
skener. Ked vyriesim ten modem tak to bude super, no este som neskusil ci
vie spolupracovat s mojim PDA PalmOS Handspring Visor Platinum ak zvladne
aj to tak mozem dat s Bohom WIN.......

Martin