[linux] LILO a ReInstall XP

Juraj Mátel j.matel na orangemail.sk
Pondělí Únor 23 15:53:11 CET 2004

Zdravim,

sprava z: 22. februára 2004, 20:47:24

> Nabootujes MDK CD1, tam si potom zvol "more options" a rescue. A ak si
> dobre pamatam tak je tam moznost obnovit MBR, inac sa hod do konzoly a
> spusti lilo. Tiez sa da pouzit spustacia disketa.

esta raz diik, spravil som, LILO naskocilo ako malo, ale Linux mi nejde spustit. Ze naky superblock je chybny a mam skusit
e2fsck -b 8193 <device>
tak dam /dev/hda6 alebo 9 tam kde pise tu chybu, ale ked to spustim, tak mi napise to iste a takto stale dokola..

--
DuRo/piXie

   The )/ _ /_  __/ /|em na il>       j.matel na orangemail.sk
  / _  / __ |/ / /_/ |www>      http://horizontal.nfo.sk
 /____/_/ |_/_/ (_)  |                http://matel.wz.cz
                     |      Vytvorene:  23.2.2004, 15:37

WinAMP OFF /