[linux] ics file

Pavol Lajciak Pavol.Lajciak na fedu.ku.sk
Pondělí Únor 23 21:07:12 CET 2004

Ahojte.

Pouzival som mozilla calendar projekt, no s preinstalovanim
novsej mozilly (1.6) aj kalendara pre 1.6, mi kalendar po uzavreti
a pri druhom spusteni pada na nejakej chybe javascriptu.

Ked ukoncim mozillu a opat nastartuje opate ide. Co by mohol
byt problem. Neradte - XUL.mfasl som zmazal.

Poradte mi nejaky kalendarovy software, ktory vie robit s .ics
subormi - nie zalozeny na web aplikaciach.

Evolution a Mozilla calendar tiez neradte.

--
Pavol Lajciak
Pavol (dot) Lajciak (at) fedu (dot) ku (dot) sk