[linux] nevidim ostatne pocitace vo workgroup-e

Stefan Valastan pista18 na zoznam.sk
Úterý Únor 24 11:44:12 CET 2004

Takze pouzivam sambu ako workgroup server, security mam nastavene na user.
cast firmy sa prestahovala o poschodie vyssie, kde som pridal dalsi
switch, ten je spojeny
s tym povodnym priamym kablom.
Komplet siet mi funguje v pohode, ale mam problem so sambou, ked si
totiz pozriem a to je jedno ci v linuxe, alebo vo win, workgroupu tak
tam vidim bud jeden  pocitac, alebo dokonca ziadny, ale ked zadam presne
cestu k nejakemu pocitacu tak to funguje. Ono podla mna to vyzera ze mi
nejako prestal fungovat nejaky broadcast ktorym si samba zistuje
okololite samba pocitace.
Vie mi niekto poradit ze kde by som mohol mat asi chybu?

Steve