[linux] acpi vs apm

Peter Samek samek na upc.uniba.sk
Úterý Únor 24 12:22:15 CET 2004

On Tue, Feb 24, 2004 at 12:24:55AM +0100, miro wrote:
> Hello linux,
>
>   idem na "server" hodit 2.4.25 kernel a rozmyslam co by bolo lepsie
>   zapnut ACPI, alebo APM? co je vyhodnejsie s ohladom, ze to je komp.
>   ktory bezi 24hod? ma acpi daku vyhodu na tomto pocitaci? (okrem
>   dlhsich vypisov jadra pri acpi :)))
>
>   je tam KT400,Athlon,rtl8139,hostap :)

Na novie pocitace je asi vyhodnejsie ACPI, na starych nezostava nic ine
ako APM.

Treba si uvedomit, ze acpi este nie je vzdy take odladene ako apm, sem
tam sa tam vyskytnu bugy (zavisi to od hardveru co je v pocitaci, napr.
mne robila problem wifi karta, stroj pocas bootovania zatuhol). Takze
pokial spravuje ten pocitac na dialku tak by som bol opatrny.

P.

--
 Peter Samek
 samek na upc.uniba.sk