[linux] upgrade kernelu 2.2.17

Milan Remenar Remenar.Milan na ebo.seas.sk
Úterý Únor 24 12:36:12 CET 2004

Robo s tym co si napisal sa plne stotoznujem, ver mi velmi ma to serie
ale nemozem to zmenit, ja si nove jadro mozem dovolit tak na svojom
osobnom PC s OS Linux Suse 8.1, skoda ze si niekedy neprisiel sem
k nam aby si pochopil situaciu,ja tu nepracujem ako administrator alebo
programator, nieto este ako spravca software, mozem ti len povedal, ze za
ten rok aj volaco
co som tu sa mi podarilo akurat vychytat nejeke zakladne veci co tento
system ma a som rad ,ze sem uz nemusia chodit pracovnici dodavatelskej
organizacie kazdy
mesiac to tu davat dohromady. Napriklad ked sa tu "pokazil" dolezity system
s OS HP UNIX
(zaplnila sa particia na ktoru sa zapisovali logy) tak som mesiac
presviedcal spravcu software ze
ich staci vymazat a pofrci to dalej, nakoniec som to musel urobit ja
nacierno ako partizan,
s tym ze keby som nieco pokazil tak tu uz nerobim, lebo som to robil bez
suhlasu spravcu software(
nahodou nebol akurat v robote) takze mozem od rana upozornovat na nizku
bezpecnost starych kernelov,
ze je vyhodne mat nove jadro, myslel som ze ked napisem do konfery tak sa
mi podari ovplyvnit ten
"konzervatizmus" co tu panuje, ale ja sa tiez uz len spolieham na tych
Linxakov co pridu
 a trochu to tu prevetraju. Dakujem za tvoj nazor aspon niekto mi odpisal.

Cau
                                                                    Milanr