[linux] acpi vs apm

Robert Pavelka Pavelka.Robert na ebo.seas.sk
Úterý Únor 24 13:26:12 CET 2004

>Na novie pocitace je asi vyhodnejsie ACPI, na starych nezostava nic ine
>ako APM.
>
>Treba si uvedomit, ze acpi este nie je vzdy take odladene ako apm, sem
>tam sa tam vyskytnu bugy (zavisi to od hardveru co je v pocitaci, napr.
>mne robila problem wifi karta, stroj pocas bootovania zatuhol). Takze
>pokial spravuje ten pocitac na dialku tak by som bol opatrny.
>P.
Tiez SuSE s 2.4.20 malo s ACPI velke problemi - a preto ak to nepotrebujes
(dostatok volnych IRQ, HW ktory to
nevyzaduje,nepouzivas USB) tam nedavaj ani jedno. Davam na server naozaj
len to, co tam musi nutne byt
a ked bezi v 24-hodinovom mode, tak napr. vypinanie pocitaca buttnom nie je
nutne.