[linux] Debian - zopar problemov/otazok

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Středa Únor 25 01:34:12 CET 2004

> --snip--
> reiserfs a TZ> basta ;-)
>
> /etc/fstab ?

ved hej. tam mam:
/dev/hda1 / reiserfs defaults  0 0
/dev/hda2 none swap sw  0 0
proc /proc proc defaults  0 0
/dev/fd0 /floppy auto user,noauto  0 0
/dev/cdrom /cdrom iso9660 ro,user,noauto  0 0

Napriek tomu pri bootovni najprv skusa ext2, ext3 az potom reiserfs.

V lilo.conf mam:

image=/boot/vmlinuz-2.6.0-1-686
        label=2.6.0
        root=/dev/hda1
        initrd=/boot/initrd.img-2.6.0-1-686
        append="hdd=ide-scsi"
        read-only

Tak ma napada ci nie je pes zakopany v tom initrd (nic ine ma
nenapadlo). Zatial som sa stihol docitat iba tolko ze je to obraz root
adresara ktory sa mountuje prvotne kvoli pripadnym modulom, ktore su
potrebne pri boote.

Tak som skusil skompilovat jadro spolu s reiserfs (teda nie ako modul) v
domneni ze nabootujem aj bez initrd. Co sa vsak nepodarilo.
Tak som skusil sklbit nove skompilovane jadro spolu s initrd k tomu
povodnemu. To vsak tiez nejde.

Moja (asi nespravna) predstava je ze by som mal nabootovat aj bez
initrd, pokial mam reiserfs (root fs) priamo v jadre.  Pricom vsetky
dalsie moduly by sa mali najst v primontovanom / (vlastne /lib/....)
V com sa mylim?

.t..