[linux] tutorial na robenie KDE aplikacii

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Středa Únor 25 17:20:12 CET 2004

Ahoj,

Dňa St 25. Február 2004 16:57 Juraj Bednar napísal(a):
>  zhanam tutorial na robenie KDE aplikacii. Nepotrebujem referencny
>  popis, ten je na webe, skor nieco ako toto (pre Qt):

Asi nie si sam :)

>  http://www.digitalfanatics.org/projects/qt_tutorial/index.html
>
>  Cize: ako zacat projekt, aby som sa nemusel babrat s autoconfom sam a
>  aby mi sam nasiel a prilinkoval spravne kde libky. Ako spravovat user
>  interface (v qt pouzivam qt designer, ale co ked chcem pouzivat KDE
>  widgety)?

QT designer obohateny o KDE widgety.

>  Tak aby som to mohol bezproblemov editovat a podobne.
>
>  Skor mi ide o nieco typu ako spravne zacat, aby som sa v dalsich fazach
>  nezblaznil.
>
>  Co odporucate na vyvoj KDE GUI aplikacii?

KDE kniznice :) a mozno KDevelop. V KDevelope si nechas vygenerovat nejaky ten
KDE Projekt a o autotools sa uz stara sam. Ma niekolko prijemnych vlastnosti,
ale uznavam, ze to nemusi byt styl pre kazdeho. Ja som to jedneho casu robil
tak, ze som striedal pracu v KDevelope (ked som pridaval nieco nove) a vo
Vicku, kde som pisal zbytok.

Good luck!

>    J.

mP