[linux] MOXA PCI C101

M. F. PSIkappa psi-linux na psisko.sk
Středa Únor 25 18:12:15 CET 2004

Zdravim,
niekedy davnejsie som napisal a poslal sem HOW-TO ako tu kartu
rozchodit, mal som ISA verziu, a dostali sa ku mne aj referencie, ze sa
podla toho navodu podarilo rozchodit aj PCI verzie.
Osobne si myslim, ze by nemal byt problem rozchodit PCI verziu, kedze
pouzivaju rovnaky chip Hitachi HD64570 SCA.

Ak mas v stroji este ISA zbernicu, tak mam zopar nepouzitych C101 (ISA).

--
`)_|_('       PSIkappa
    I k        psi _at_ psisko.sk