[linux] Postfix cannot find your hostname

Radovan Stas radoone na skmi.science.upjs.sk
Čtvrtek Únor 26 15:18:12 CET 2004

Dobry den
Mam nasledujuci problem:
mam SMTP server postfix ktorym odosielam postu
avsak na niektore postove serve medzi ktorymi je aj linux.sk mi postu
nechce poslat a vrati mi nasledujuci mail s chybou:

                        The Postfix program

<linux na lists.linux.sk>: host server.linux.sk[147.175.66.133] said: 450
Client
    host rejected: cannot find your hostname, [1X8.1X7.19X.2] (in reply to
RCPT
    TO command)

skusil som dat zaznam na tu IP co mi pise tagze hostname je v poriadku

viete mi poradit kde moze byt problem?

Radovan Stas

RadOOne na skmi.science.upjs.sk
radoone na szm.sk