[linux] problem s bootovanim na jedare 2.6.0

riki phobie na axfr.org
Čtvrtek Únor 26 17:30:13 CET 2004

> Mozes to niecim dolozit? menuconfig je moj preferovany sposob
> konfiguracie jadra, takze ma zaujima na ake problemy pri tom mozem
> natrafit.

v 2.6.3 na inteli mi pri prvom pusteni menuconfig neumoznilo
zakompilovat natvrdo mii-transceiver ( v .config CONFIG_MII=y, ale v
jadre nie je ale nefunguje prislusne ioctl, neslo vypnut support pre
scsi ( na druhe pustenie potom islo ked pouzil predtym savnuty .config
), este nieco podobne medzi character divajsmi islo az na druhe pustenie.

v powerpc strome napriklad neficia zavislosti medzi i2c bit-banging a
uninorth_agp