[linux] Re: Linux na P150/16MB Ram

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Únor 26 20:15:14 CET 2004

On Thursday 26 February 2004 15:51, Juraj Kundrik wrote:
> Mam %SUBJ% staru sunku a xcel by som na nej rozbehat nejaky linux, aspon
> na brusenie po I-nete. Co by ste mi poradili.
> dakujem Juraj

Svojho casu som pouzival P90/48M RAM s mandrake 8.0 (a tusim aj 8.2) . Pri
troche trpezlivosti (dlho nabiehali, potom to uz uslo) som pouzival KDE
2.2.2. + operu. Keby sa ti tam podarilo narvat aspon 64M pamete mohol by si
kludne skusit aj najnovsie KDE a pri troche trpezlivosti OpenOffice 1.1 (asi
nie naraz :-)

Juraj