[linux] problem s restartami

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Pátek Únor 27 15:11:13 CET 2004

Dňa Št 26. Február 2004 14:43 jmi napísal(a):
> [...]
> pripoji mys ak treba, a potom odpoji do kudzu sa zvoli na KEEP SETTINGS pre
> otazku na unistall mysi
>
> vsetko funguje, ale po uplne nahodne Xtom (napr. 30tom) brutalnom vypati a
> neskor zapnuti to uz nenabehne nenabehnu Xy s tym, ze no mouse pointer
> alebo taka nejaka hlaska
> tak sa pripoji mys, spusti kudzu, instalne mys, odpoji mys... a pri
> najblizsom restarte sa znova zvoli KEEP SETTINGS
>
> druhy problem co ma trapi je, ze obcas nenabehne posgresql
> tak sa to znova brutalne vypne a zaplne a potom nabehne..

Treba doletovat k tomu tlacitku feature, ktora korektne ukonci ten postgresql
a az potom vypne ten stroj :) Alebo, ak sa do toho pustis, radsej nech Ti ho
vypne korektne cely.

BTW PostgreSQL nenabehne minimalne preto, ze najde niekde v /tmp socket
(specialny subor), ktory tam ostal po jeho predchodcovi a mysli si, ze este
predchodca bezi. (Aspon to tak bolo pred 4 rokmi, hadam sa toho az tak vela
nezmenilo :). Samozrejme, nerozoberal som otazky integrity tej databazy po
takomto ublizeni na zdravi Postgresu...

> jmi
mP
--