[linux] 2.6 kernel a debian

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Středa Leden 7 00:10:55 CET 2004

JB> Ahojte,

JB>   neviete o nejakych imidzoch woodyho, ktore by mali 2.6 kernel? Mam tu
JB> taku divnu masinu, ktora ma serial ata disky, radic je podporovany az v
JB> 2.6, rovnako je to aj so sietovkou. Metoda pichnut IDE disk,
JB> nainstalovat debian, skompilovat 2.6 kernel, spravit filesystem, skopnut
JB> na sata disk, spravit bootovatelny, rebootnut je sice mozna, ale jednak
JB> to chce zbytocny dalsi disk (co by ale nebol problem), je to vsak dost
JB> imho zbytocnej roboty. Imidze woodyho s 2.6 kernelom som sice googlil,
> [...]

Hi,

neslo by to spravit tak ze nabootujes kernel 2.6 z diskety a das
mu tie spravne parametre aby nacital initrd a vobec cely instalacny
program z CD (proste tie iste parametre ako ma kernel 2.4 bootovany
z CD)? Mozno by to zbehlo... (a mozno nie).

Pripadne v instalacnom manuale je navod ako zmenit kernel na Rescue
diskete, aj ked tazko povedat ci to pofici aj s 2.6.

Skompilovany kernel 2.6 pre woodyho je napriklad na www.backports.org.

Matus Horvath

PS: Ja viem, asi som ti velmi nepomohol, ale vobec sa mi nechce robit
to co by som teraz mal, tak sa chytim kazdej zufalej moznosti ako
robit nieco ine, napriklad pisat mejl :)

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm