[linux] debian unstable + gnome 2.4.1

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Středa Leden 7 13:04:41 CET 2004

Hmm, sorry, ze tak neskoro, ale predsa.
 Mne tiez celkom slusne tuhol gnome-panel a tak. Problem mi tusim
sposobovali niektore applety. Mozno by stalo za pokus niekam skryt celu
konfiguraciu GNOME alebo ho pustit na cistom konte, ci to bude tiez robit.
Inac, este k absolutne novemu GNOME - ak bol na tom stroji predtym
instalovany GNOME 2.4 z jedneho neoficialneho zdroja (adresu si nepamatam,
bol tam GNOME 2.4 1-2 mesiace predtym, ako bol v Debian unstable), boli
tam nejak divne verziovane balicky, tusim, ze niektore mali nastavenu
verziu na 1:2.4.0 namiesto 2.4.0, takze ostali, aj ked sa uz novsie verzie
dostali do unstable. Potom bolo treba spravit downgrade, aby vsetko
fungovalo.

	Milan Plzik

 On Thu, Dec 18, 2003 at 06:59:38PM -0800, Jaroslav Soltys
wrote: > zdravim,