[linux] pripojenie CD-ROM

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Středa Leden 7 13:15:30 CET 2004

> -> Akym sposobom (kde)sa da zmenit link hdd -> cdrom na napr. napalovacka?
>
> nie nahodou cdrom -> hdd?
>
> rm /dev/cdrom; ln -s <zariadenie> /dev/cdrom
>
> <zariadenie> brutalne zavisi od toho aku mas napalovacku a kam ju mas
> pripojenu...

Este pozor na devfs (Device  Filesystem), ktory pouziva MDK default. Jedna
sa o suborovy system, ktory existuje len v pamati a nezapisuje sa na disk.
Ked sa prida nove zariadenie, automaticky pren devfsd (demon, ktory ma na
starosti DevFS) vytvori zariadenie. Ale kedze je len v pamati, linky,
ktore sa v nom vytvoria, vydrzia tak do najblizsieho odmontovania systemu
- napriklad reboot alebo vypnutie. Mozno by trosku pomohlo pohrabat sa v
manualoch.

	Milan Plzik