[linux] pripojenie CD-ROM

Středa Leden 7 14:07:03 CET 2004

On 07.01 13:15, Plzik Milan wrote:
> Este pozor na devfs (Device  Filesystem), ktory pouziva MDK default. Jedna
> sa o suborovy system, ktory existuje len v pamati a nezapisuje sa na disk.
> Ked sa prida nove zariadenie, automaticky pren devfsd (demon, ktory ma na
> starosti DevFS) vytvori zariadenie. Ale kedze je len v pamati, linky,
> ktore sa v nom vytvoria, vydrzia tak do najblizsieho odmontovania systemu
> - napriklad reboot alebo vypnutie. Mozno by trosku pomohlo pohrabat sa v
> manualoch.

Upresnim:

devfs vytvara jadro a jeho moduly, vsetko co je v nom si pamata
jadro, je mozne ho pouzivat aj bez devfsd a vtedy plati

devfsd sa nestara o devfs ako taky, stara sa len o to aby pri spusteni
vytvorilo spravne symlinky na zariadenia (podla configu) a nastavil
devicom spravne pristupove prava... taktiez jadro hovori devfs o tom co sa
kedy vytvorilo a zmazalo, na zaklade coho si devfs uchovava informacie o
tom ktore zariadenie malo ake prava...

v kazdom pripade devfs je obsolete, nakolko je v nom jednak vela chyb,
jednak nesplna plne poziadavky na naho kladene a vyvija sa alternativa
"sysfs based userland udev"

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted,
then used against you.