[linux] KDE a removable media+dalsie

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Středa Leden 7 14:23:47 CET 2004

Ctena konferencia!

Vsetko najlepsie v roku 2004.

Mam vsak na Vas otazku:
Ma niekto skusenosti s pridavanim poloziek do Removable media v KDE3.0.
Nejak to zradne blbne. Za prve som si mount dir nemohol zvolit. a a ak som
aj fstab dal supermount na Flash usb disk /dev/sda1  -> /mnt/removable a k
/mnt/removable  superriskantne prava 777 aj tak mi to trepne, ze mount moze
urobit len root. pritom ale klasicke cd /mnt/removable mountne disk korektne
a to nie len pod root-om. Nevie mi s tym niekto poradit...

A este dodatok. Ten usb flash disk je v skutocnosti digifoto, ktore vie byt
aj Usb webCam, ale to som uz vobec nedokazal rozchodit, resp. ani netusim,
ci taky SW je sucastou nejakej distribucie ci sa da stiahnut...

S vdakou za kazdu radu

Peto