[linux] Promise SATA Raid..

Ondrej Ivanic ondrej na kmit.sk
Středa Leden 7 21:18:58 CET 2004

Lubor Kacian wrote:

> Ak sa nemylim, tak to nie je plny hw raid kontroler.
> Budes to musiet robit ako sw raid v linuxe.

Ved to je ta sranda :), pod Win2k ktore urcite este nikdy netusili o
tomto chipe je to bez ovladacov. Jediny problem bol prvy boot. Pri WinXP
je to tiez bez dodatocnych ovladacov a uplne bezproblemov.

Celkom by ma zaujimalo ze preco Linux vobec potrebuje driver a preco je
to taka haluz... Chlapci priamo z Promise su dost nekomunikativny. :(

--
Ondrej Ivanic
(ondrej na kmit.sk)