[linux] Promise SATA Raid..

Čtvrtek Leden 8 01:39:52 CET 2004

 7. januára 2004 o 19:48, Lubor Kacian píše:

> Ak sa nemylim, tak to nie je plny hw raid kontroler.
> Budes to musiet robit ako sw raid v linuxe.

sw raid, a akoze hw raid su dve rozne veci. sw raid je poskytovany
samozrejme tiez, lenze v tomto pripade je potrebne nieco ako pdcraid
modul, ktory je konkretne v mandrake jadrach minimalne od 2.4.18-12mdk.
potom by mala byt oblast oznacena ako mirror viditelna aj takto
v systeme, nielen disky samostatne.
ja osobne ale stale radsej na takychto "dietnych" raid radicoch pouzivam
iba ich radiacu, nie raidiacu funkcionalitu :)

 7. januára 2004 o 21:18, Ondrej Ivanic píše:

> Ved to je ta sranda :), pod Win2k ktore urcite este nikdy netusili o
> tomto chipe je to bez ovladacov.

tiez je sranda, ze v linuxe softverovy raid (md) funguje funguje (ak sa
nemylim) od cias 2.0 jadier, co je teda peknych par tyzdnov dozadu.
.. vtedy uz urcite co-to tusili o takychto cipoch, na to treba tiez
pomysliet ..

> Celkom by ma zaujimalo ze preco Linux vobec potrebuje driver a preco je
> to taka haluz...

skor sa zamysli nad svojimi haluzami..

> Chlapci priamo z Promise su dost nekomunikativny. :(

http://lwn.net/Articles/40899/ -podla tohto to vyzera skor na presny
opak.

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk