[linux] Perl "encoder"

Čtvrtek Leden 8 01:43:05 CET 2004

 8. januára 2004 o 00:51, Marek Podmaka píše:

> Neviete o nejakom programe, ktory dokaze "zakodovat" zdrojaky v perle tak,
> aby sa nedali (jednoducho) menit a zistovat co vlastne robia? Proste nieco
> ako je Zend Encoder pre PHP...

NAME
       perlcc - generate executables from Perl programs

> idealne by bolo nieco free, prip. za velmi symbolicku cenu... zatial som
> nasiel len jedno a za to chcu nejakych $800...

toto je normalne sucast balika perl-devel. ten ak sa zatial nic
nezmenilo je k dispozicii pod GPL a Artistic licenciou a zhodou
okolnosti splna aj kriterium free ako pivo..

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://c0re.phuture.sk