[linux] Promise SATA Raid..

Kocur kocur na zsvak.sk
Čtvrtek Leden 8 07:58:57 CET 2004

nazdar...

no upresnim moje pokusy...

Promise IDE RAID mi fungoval uz na MDK8.2..
disky zavesene na RAID radici boli oznacene ako hda hdb az hdd,
potom disky na IDE boli od hde...
modul pre pdcraid bol priamo v kernely...
...taqze bolo zase odignorovane to co bolo nastavene v BIOSe RAIDu...

no a teraz mam na MDK 9.2 z kernelom 2.4.23-xxx-mdk
ten isty problem...ibaze...
modul pdcraid nieje priamo v kernely...ale nahravam ho...
radic je Promise 378 SATA

a po nahrati modulu sa mi stane to co som opisal uz v predchadzajucom
majle...
a v priklade "tu hore"

nechcem pouzivat sw raid (mirorring) v linuxe....
chcem pouzivat hw riad (mirorring), teda aby mi mirorrovanie obstaraval
chip...
pretoze kvoli tomu som tuuu dosku z RAIDom kupoval...