[linux] porusenie GNU

Peto V. konfery na lentus.sk
Pondělí Leden 12 17:58:53 CET 2004

| Ahoj,

| GNU je softverovy projekt, asi myslis licenciu GNU GPL (alebo skratene
| GPL).
Ano, takto samozrejme :). Obcas sa mi to pletie (ako hardver a softver
:)))
Sry Tebe aj P. Janikovi za schaosenie :|

| Aby dodrzal licenciu, staci si ju precitat. Ak pouzije v svojom
projekte
| GPL riesenie, tak k nemu musi poskytovat zdrojove kody a cele musi byt
| pod GPL. To znamena, ze musi bud priamo s prehravacom alebo na
| poziadanie kazdemu, komu dodal takyto firmware dodat aj zdrojove texty
| to pod licenciou GNU GPL (t.j. moze ich pouzit dalej).
OK - musia uvolnit CELY firmware, alebo staci len "prehravaciu" cast?
(ono firmware = (takmer) mplayer, ale este tam je nejaky "OS" + soft na
upgrade+soft na menu a pod.)
{okrem toho oni pouzili iba dekodovaciu cast (ak som to dobre poxopil) z
mplayeru, nie cely; cize by IMHO stacilo iba KISS_player source a nie
cely firmware - alebo sa mylim?}

Teraz mi prislo na um - GPL - source za realne naklady - a kde je
zarucena za "realny cas"?
{Cize - poslite mi to na CD [OK, 100-1000Sk, 1-60dni (a nie 4 roky//CD
napalit nevieme)];
poslite mi to (20kb) mailom [0-20Sk, 0-5dni (a nie 5mesiacov//mail
nemame)]}

Peto