[linux] poradie zavadzania modulov

Pavel Cina p.cina na datacall.biz
Úterý Leden 13 15:05:58 CET 2004

Zdravim vas,

mal by som otazku ohladom poradia zavadzania modulov.
Mam takyto problem:
Mam USB webkameru Logitech QuickCam Pro 4000, ktora ma aj mikrofon. Ked
spustim pocitac a az potom pripojim kameru, tak sa zavedie modul pwc,
potom snd-usb-audio (presne si to nepamatam). Potom zavediem manualne
este modul pwcx pomocou insmod -f pwcx-2.4.20.o. Dostanem warning, ale
vsetko ide bez problemov.
Ked ale potom restartujem pocitac a kameru necham pripojenu k PC, tak sa
mi kamera sice rozbehne, ale zablokuje mi zvukovku, cize mi nejde zvuk.

Moja otazka:
Da sa nejako nastavit poradie zavadzania modulov, aby sa teda ta kamera
inicializovala az uplne na koniec (hlavne teda asi za zvukovkou)?

Moja konfiguracia: Mandrake 9.2, kernel 2.4.22.26mdk, driver na sound
kartu je snd-via82xx (chipset je tusim via650, ale je to ALSA driver).

S pozdravom
Pavel