[linux] cygwin, linux, VNC, W2K ...

Peto V. konfery na lentus.sk
Úterý Leden 13 19:50:35 CET 2004

Ahoj.
Ked tu uz preberame taketo ($SUBJ) zalezitosti, tak:
Vo fy by som potreboval prehodit uctovnicku na Linux.
Ucto je w2k/xp only (blbne aj pod W9x, WNT), W2k OEM je kupene, ucto
specialne (zaplatene).
Usetrime tak licenciu za MSOff (OOo pod w2k si ukeca, ze nexce).
(a budem mat dalsi bodik za linux PC vo fy :)

Co chcem:
Aby pouzivala OOo, Linux (Debian SID), Kmail, jabber etc., proste
kde_tools.
Aby PC s w2k bolo v inej miestnosti (ma tam malo miesta na 2 stroje).
Aby s tym uctovnictvom mohla robit OZAJ rychlo - cez VNC je to vzdy "nie
je ono".
Aby jej islo COPY PASTE z/do mailu (preto problem s VNC - ide to, ale
:(() a pod. "featurky", kt. su na jednom PC samozrejmostou.

Co nevadi:
Ze na to "ucto" bude specialy stroj.
100mbit LAN uz mame.
Licenciu na w2k uz mame=nevyuzijeme.

Riesenia:
1. spustit w2k pod Linuxom (ake OS^free^free(=0Sk) riesenie sa da
pouzit?)
2. nechat specialny stroj s w2k "kdesi v kute", kt. sa pouzije iba na
ucely toho uctovnictva a "nejako" (AKO?!) sa nanho konektne cez lokalku.

Peto