[linux] cygwin, linux, VNC, W2K ...

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Středa Leden 14 00:40:58 CET 2004

Wednesday, January 14, 2004, 12:20:42 AM, you wrote:

> [...]

<flag type="zakaz kamenovania">
Zda sa mi ze najlepsie riesenie v tomto pripade je nechat uctovnicke
windowsy. Ak je medzi internetom a windowsami linuxovy firewall,
nemusis sa snad bat hacku, mozilla bezi aj na windowsoch, openoffice
tiez, existuje putty a cygwinovsky X server cez ktore spustis
vzdialene aplikacie, mozes odinstalovat Outlook Express aj Internet
Explorer ak sa ti nepaci ich bezpecnost...
</flag>

MP> Ziskat Linuxoveho klienta pre uctovnictvo bude asi rovnako narocne.
MP> Ak nechces vyuzit riesenie v style VNC, free riesenie nepoznam.

MP> Sietovo tu ostava este nieco v style Cytrix ICA (konferencia, vsak sa
MP> nemylim, a dobre si pamatam, ze klienty su aj pre Linux?).

Pokial viem je to tak drahe ze sa to pre jedneho cloveka neoplati.
Mozno sa mylim.

MP> Lokalne mozes skusit VMWare alebo Win4Lin, co su komercne simulatory
MP> pocitaca (VMWare naozaj simulator pc v pravom slova zmysle - mozes tam
MP> nainstalovat asi hocijaky OS, aj iny Linux) a umoznia start Windowsu na
MP> Linuxe.

MP> Este mozes skusit pustit to uctovnictvo pod Wine, ale neviem, neviem...

Este mozes kupit taky prepinac ktory prepina jednu
obrazovku+mys+klavesnicu medzi dvomi pocitacmi.
Ale copy paste ti nepofici :]

Inak je pouzitelne to VNC, mne napriklad funguje copy paste
vo VNC dobre a na 100mb sieti snad rychlost nebude zla.
Pripadne ak je ta siet pretazena, mozes natiahnut specialnu
siet medzi linuxom a windowsami - dve sietove karty a
cross kabel. Vyhoda bude aj to ze sa na tie windowsy nikto
zo siete nedostane.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk