[linux] (no subject)

jaroslav soltys jard na szm.sk
Sobota Leden 17 14:01:24 CET 2004

MICHAL.TOTH na ORACLE.COM wrote:

>ahojte
>
>neskusali ste niekto instalovat linux na MS Virtual PC 2004? Mne tam mandrake ma nejake problemy s grafikou, nejde spustit Xserver, hlasi, ze execve filed for "cesta k X" errno 2. Skusal som menit XF86Config odhora az dole, ale vyzera to tak, ze to bude chybka este skor ako nacita konfigurak.

treba spravit niekde symbolicku linku ukazujucu na XFree86. skus napr na
konzole which X a zrejme ti nenajde nic. s tymto som sa stretol u
starsich verzii mandrake (novsie uz nepoznam :) skratka skript hlada
prikaz X ktory je link, napr file `which X` vrati
/usr/X11R6/bin/X: symbolic link to XFree86

jard