[linux] HP845C a CMPCI

Martin Stofcik stofcik na intrak.sk
Neděle Leden 18 13:04:31 CET 2004

On Sun, Jan 18, 2004 at 10:47:30AM +0100, Lukas Stana wrote:
> Prosim Vas vedel mi niketo poradit ako rozbehat pod Debian Woodym (uz
> spominany kernel 2.4.16 :) ) tlaciaren hp845c pripojenu na USB port (modul
> usb-ohci je uz zavedeny v pamati) a ako rozbehat onboard zvukovku typu cmpci
> (aj tento modul je zavedeny v pamati) ale ked spustim xmms, tak pesnicka bezi
> ale nic nepocut...
>
> Dakujem velmi pekne za odpoved, velmi mi pomoze hocijaka :)
S tym prvym som sa este nestretol.
Ale takuto zvukovku mam aj ja. Skus si spustit xmms napr. z xtermu, a ze
ake hlasky ti to vyhodi.
- Moze byt ze nemas nastavene prava na na subor /dev/dsp. Skus ich nastavit na citanie
aj zapis pre vsetkych.(ja to tak mam a fachci mi to)
- Alebo mas nastaveny v xmms blby vystupny plugin, chod do options v
xmms a pohraj sa s tym. (napr ja v KDEckach tam mam arts driver)

s inymi problemami som sa nestretol, tak..
--
Martin "stOfo" Stofcik