[linux] OT: ADSL a modem - zaba (nefunkcnost)

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Neděle Leden 18 23:48:15 CET 2004

Radamsava,

vzhladom na to, ze som poslednych par dni bojoval so zabou (zeleny ADSL
modem - Alcatel) tak prinasam nove informacie. Ako rozbehat zabu, ked
vsetko funguje sa dozviete v archive. Ked to vsak zrazu prestane fungovat,
tak obvykle nie je problem v linuxe, ale v zabe. Nedokaze sa
synchronizovat, hlavnou pri pokuse o upload firmveru to hadze USB timeout.
Problem sa da najst v zdrojakoch modem_run (modem by mal nieco poslat
spat, ale neposle nic). Cele to vyusti v to, ze sa modem odpoji ako USB
zariadenie a spadne to cele [stroj ani nepinga]. Aby bolo na com
reklamovat som to instaloval aj na Win98, ktore skoncili na modro.

PS: slecna v infoteli tvrdila, ze nemaju ziadne ADSL modemy. ked sme vsak
chceli modem z vykladu, tak prehlasila, ze to tam maju len taku zabu :)
no, zaba

					pax, marx
--
[ marek 'marx' grác / gerard ][    Sikhav gadžeske, hoj sal manuš,  ]