[linux] OT: ADSL a modem - zaba (nefunkcnost)

Pondělí Leden 19 17:33:26 CET 2004

On 19.01 17:29, Lubor Kacian wrote:
> Fajn, akurat tie informacie mi v majli chybaju. Mam tiez zabu, zatial
> chodi, dokonca aj zmena IP od telekomu prebehne bez problemov, ale
> ak zacne blbnut, tak neviem.
> Zeby zajst za slecnou a pytat si novu "zabu" ?

hmmm, len info pomimo: alcately nepodporuju CDC ACM ak som dobre pochopil.
V archive sa spomina ze je treba v nich updatnut firmware. Budu potom
podporvat CDC ACM a teda sa tvarit ako USB modem? Alebo je to o inom?
Emacs is a complicated operating system without good text editor.