[linux] Acrobat charset UTF-8

Miroslav Šteflík steflik na zoznam.sk
Pondělí Leden 19 21:25:36 CET 2004

Takze cisto nahodou som to dnes nasiel pri citani FAQ ku Mozile
Firebird.plugin-om. Pri plugin-e pdf je napisane asi toto:
Na RedHat 8.0 treba editovat subor acroread a do prvych riadkov doplnit:
LANG=en_US
export LANG

Po tejto uprave acrobat bezi bez problemov.
zdravim.

Dňa Ne, 2004-01-18 at 22:57, Miroslav Šteflík napísal: