[linux] user NESMIE pouzit KDE

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Pondělí Leden 19 20:11:48 CET 2004

Sunday, January 18, 2004, 10:34:23 PM, you wrote:

> [...]
PV> Dik, potesil si ma :).
PV> Lebo na
PV> http://www.kernel.org/pub/linux/libs/pam/Linux-PAM-html/pam-1.html
PV> som sa docital, ze (r. '96) to je dokopy nefunkcne (nepodporuje *ftpd) a
PV> r. '98 (uz nepamatam presne) - tiez to za vela nestoji.
PV> Uvedomojem si, ze v '04 je situacia asi uplne ina, len novsie info nikde
PV> nie je a preto som sa "trochu obaval".
PV> Inak dik. Snad este mailnem par q, resp. "ci je tento zapis OK".
PV> Fakt - zmenim cosi v /etc/pam.d/* - a potom???:
PV> * je treba cosi (PC, daemon) restartovat ?
nie, pri najblizsom overeni totoznosti sa pouziju nove nastavenia

PV> * ma to vplyv (napr. zmenim, ze user jozo nemoze sa prihlasit/su ako
PV> root) aj na "beziace session"? (jozo su ako root - zmeni mu to ID, ci
nie

PV> co? - alebo "kym sa neodhlasi", tak "vsetko po starom"?)
tak

PV> * ak smiem poprosit viac Sk/CZ PAM_linkov a popr. nejake priklady (s
PV> vysvetlenim) (jasan, pohladam aj cez gg, ale ak to nahodou mate po ruke
PV> :)
po ruke mam len 'man pam', dokumentaciu v '/usr/share/doc/pam*'
a komentare v '/etc/pam.d/*'
mne to stacilo, ale samozrejme to nie je sk/cz

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm