[linux] Re: Uninstall perl from RH9

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Leden 19 20:58:47 CET 2004

On Monday 19 January 2004 16:40, Patrik FANCALSKY wrote:
> Zdravim vsetkych,
> mam RH 9 s instalovanym perlom pomocou rpm-ka a mam jednu taku otazocku:
> "je mozne so systemu perl instalovany s rpm-ka odstranit(nakolko su nan
> naviazane ostatne rpm-ka),pretoze by som si chcel stiahnut source s
> domovskej stranky perlu a ten nasledne pouzivat,alebo aspon nejako systemu
> povedat,aby nepouzival perl instalovany s rpm-ka ale aby pouzival perl
> instalovany so source."
Ked kompilujem nieco zo zdrojakov tak si zvyknem nakoniec vyrobit/instalovat
RPM checkinstall-om. Po case som zistil ze checkinstall zaroven potichu
odinstaloval stare RPMko bez toho aby som si nieco vsimol.

Ale to som este nekompiloval zo zdrojakov nieco vecsie (ako napriklad perl).
Prinajhorsom sa moze stat ze v buducnosti bude rpm papulovat ze nenasiel
zavislosti.

Juraj