[linux] Mierne OT: video signal rozdvojka

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Úterý Leden 20 16:15:40 CET 2004

Ahojky,

zrejme je to trocha offtopic, ale potrebujem, aby to fungovalo s linuxom,
takze az take hrozne to snad neni :-).

Urcite mnohi poznate KVM switch: viac pocitacov obsluzit pomocou jednej
klavesnice/mysi/monitora. Ja hladam nieco opacne, ze z jedneho pocitaca pojde
naraz vystup na viac monitorov (alebo televizorov, teda VGA alebo SVideo).
Ziadna Xinerama, vystup bude ten isty. Predpokladam, ze nieco take existuje,
finta je v tom, ze nemam sajnu ako sa to vola (%subj% mi jednoducho prislo ako
vhodny teoreticky nazov) a kde to hladat.

Poradite?

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                    chown -R us ~your/*base*